Англійська мова. 5 клас.А.Несвіт. Календанре планування

10.11.2015 23:05

 №

Дата за пл.

 

Датафакт

Тема, підтема

Мовленнєві функції

Експоненти мовленнєвих функцій..

Лексика

Фонетика

Граматика

Читання

Аудіювання

Письмо

Мовлення

 

    

Домашнє

завдання

1

 

 

Тема:Я,моя сімя,мої друзі.

Моя сім’я,друзі

 

Вміти розповідати про свою сім’ю, родину

This is my mum,( dad, aunt, uncle) etc.

Вп.1 с.4

Вимова скорочених форм у запитанні What’s

Розповідні речення в Present Simplе

вп.3 с.5

Вп.1 с.4, висловлення  однокласників

Вп.4 с.5

Вп.5 с.5, вп.2 с.4

 

 

Вп.6 с.5.Вивч. слова

2

 

 

Сім’я мого друга по листуванню

Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись

Is she your sister& Does she live in the city? I think so too. I don’t think so.

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Ступені порівняння прикметників

Вп.5 с.8 правила

Вп.1 с.6

Вп.7 с.9

Вп.2 с.6, вп.6 с.9

Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила

3

 

 

Найкращий друг

Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими

Where was your friend born?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Структура запитальна речень

Вп.1,2 с.9

вп.1 с.9

Вп.4 с.10 записати питання

Вп.4,5 с.10

Вп.3 чит., вп.6 с.10

4

 

 

Риси характеру друзів

Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане

Ivan is very hard-working pupil.

Вп.1 с.10

Інтонація в зв’язному мовленні

Короткі відповіді

Вп.3 с.11

Відповіді на запитання однокласників

Вп.4 с.12

Вп.2 с.11

Вп.7 с.12.Повтор. слова

5

 

 

Вільний час

Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу

I think it’s very important to have a lot of friends. I like to go hiking

Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies»

Інтонація в діалогах

Структура like ____ing

Вп.3 с.13

Вп.3 с.13

Вп.6 с.14

Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14

Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски)

6

 

 

Професії моїх батьків

Вміти розповідати про професії своїх батьків

My father is ______ He/ she works at _______

Вп.1 с.15

Вимова нових слів

Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17

Вп.2 с.15

Репліки однокласників в діалозі

Вп.7 с.18

Вп.2 с.15 вп.6 с.17

Вп.3 – чит, вп.4 – пис., вп.7 с.18 допис. с.211, 213 прав.

 

 

7

 

 

Моя майбутня професія

Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє

I’d like to be… What’s your father’s occupation

Вп.1 с.18

Інтонація в діалогах

Past Simple regular/ irregular

Граматичні таблиці вп.3 с.19

Репліки однокласників в діалозі

Вп.5 с.20

Вп.2 с.18 вп.4 с.20

 

 

С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл.

8

 

 

Життя в селі

Вміти розповідати про бабусь

My grandpa lives in ______ he works _____

Активізація вивченої лексики

Інтонація в запитаннях

Розповідні речення в Present Simple

Вп.2 с.21

Вп.4 с.22

Вп.3 с.21

Вп.5 с.22 вп.1 с.20

Вп.6 с.22

9

 

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази

 

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчення в Past Simple

Present/ past simple, present continuous

Вп.1 с.23

Репліки однокласників в діалозі

Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24

Вп.3б усно

Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч.

10

 

 

Котр. робота за темою:Я,моя сім’я,мої друзі.

Вміти розповідати та розпитувати про свою родину

Is your family big or small? Have you got any sisters or brothers?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Порядок слів у реченні

Вп.2 с.24

Запитання однокласників та вчителя

Вп.6 с.25

Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25

Повторити лексико-граматичний матеріал

 

 

 

Тема:Одяг,який

ми носимо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

Предмети одягу

Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки

Dan is wearing _____.

When I’m going to school, I’d wear ______

Вп.1 с.28

Вимова нових слів

Запитальні речення з словом Who

Вп.3 с.29

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.4 с.29

Вп.2 с.28 вп.5 с.30

Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику

12

 

 

Який одяг найзручніший?

Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку

Ann is wearing a pink dress on.

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчень в Present Continuous

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.30

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.3 с.31

Вп.1 с.30 вп.4 с.31

Вп.5 с.31 письм .за зразком

13

 

 

Моя шкільна форма

Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму

 

 

 

 

Do you wear a school uniform? He has ______on.

Активізація вивченої лексики

Інтонація в окличних реченнях

Різні видо-часові форми

Вп.3 с.33

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.2 с.33

Вп.1 с.32 вп.4 с.34

Вп.5 с.34 (mini-project)

 

14

 

 

Вибір одягу

Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити

I’m going to wear _______

Don’t forget to put on ____

Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace

Скорочена форма

let’s, I’ll

вираз

To be going to

Вп.1 с.35

Вп.2 с.35

Вп.3 записати 1 діалог

Вп.3 с.36 вп.4 с.36

 

 

Вп.5 с.37 вставити am, is are

15

 

 

Одяг

Вміти аргументувати свій вибір і точку зору

I’m choosing a dress…

 It’s out of the season

Активізація вивченої лексики вп.1 с.37

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми

Вп.3 с.38

Вп.3 с.38 вп.2 с.38

Вп.5 (2)

Вп. 4 с.38

Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38

16

 

 

Одяг

Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети

What’s wrong? It’s too tight

Вп.3 с.40

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t

Вп.1 с.39

Вп.1 с.39

Вп.1 с.40 (agree/ disagree)

Вп.2 с.40

Вп.5 с.41 (творча робота)

17

 

 

Одяг в подорож

Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг

My favourite thing to wear is _______ I love your _____ It’s a good choice

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Різні видо-часові форми

Вп.6 с.42

Вп.1 с.41

Вп.5 с.42 (list of clothing)

Вп.2 с.41 вп.4 с.41

Вп.6 с.42 (перекласти кожне речен.

потім записати в порядку)

18

 

 

Одяг

Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання

Do you like to wear jeans? What colour of clothes do you like to wear?

Вп.3 с.44

Вимова нових слів

Порядок слів у запитанні

Вп.2 с.43

Розповіді однокласників

Вп.1 с.43

Вп.6 с.45 вп.2 с.43

Вивч.

нові слова вп.7 с.47

19

08.10

 

Мій улюблений одяг

Вміти обговорити, який одяг носять

Does it fit? This tie doesn’t go?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в коротких реченнях

Present Simple

Вп.1 с.45 вп.3 с.46

Вп.1 с.45

Вп.3 с.46 записати дієслова

Гра вп.4 с.46

Вп.5 с.47

20

09.10

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти описувати малюнки

Betty has got ______in her wardrobe

Вп.5 с.49

Інтонація в зв’язному реченні

Займенник з, порядок слів у реченні

Вп.2  част.1,2

Репліки однокласників

Вп.6 с.50

Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49

Вп.6 с.50

Повтор. слова

21

10.10

 

Контр. роб. за темою:Одяг,який ми носимо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт.лексику,граматику

22

15.10

 

Тема:Їжа

Мій улюблений сніданок

Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в  їжі

I usually have _______for breakfast

I like ______best, I prefer ____

Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази)

Вимова нових слів

Злі чувані та незлічува-ні іменники

Вп.3,4 с.53

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5 с.54

Вп.1б, 2 с.53

 

 

Вп.7 с.54 вивч.

фрази вп.2 с.53

23

16.10

 

Їжа. Овочі. Фрукти

Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі

How do you like______?

For breakfast she has got ____

Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів

Інтонація в запитаннях

Much/ many/ a lot of/ lots of

Вп.4 с.56

Вп.2 с.55

Вп.4 с.56

Вп.1 с.54

Вп.3 с.55

Вп.5 с.56

Вп.6 с.56 вп5 діалог напамять

24

17.10

 

Приготування їжі

Вміти розповідати про дії з продуктами

What shall I do with the onions? Peel them first and then chop them

Вп.1 с.57

Вимова нових слів вп.1 с.57

Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite

Вп.3 с.57

Запитання однокласників

Вп.4 с.57

Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57

Вивч.нові слова, сскласти з кожним слово речення (вп.1 с.57)

25

22.10

 

Дії на кухні

Вміти описати приготування святкового столу

I made a cake

I fried some chips

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчення -ed (Past Simple)

Past Simple some/ any, many/ much

Зачитування речень з дом.завд.

Відповіді однокласників

Вп.5 с.58

Вп.6 с.59

Вивчити граматичні правила вп.7 с.53

26

23.10

 

Харчування у школі

Вміти погодитись або не погодитись з інформацією, розпитати інформацію про меню

 

 

 

I agree/ I disagree

Is there _____on the menu?

Yes, there is/ No there isn’t

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Структури there is/ there are

Вп.1 с.59

Репліки однокласників в діалогах

Вп.3 с.60 (1-й діалог)

Вп.1б с.59 вп.2 с.60

Вп.4 с.61 (намалювати постер)

 

27

24.10

 

Харчування у школі

Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню

Which kind of sandwiches do you like? I like this menu best

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Спеціальні запитання Which kinds of___?

Вп.3 с.60

Репліки однокласників в діалогах

Вп.3 с.60 (2-й діалог)

Вп.4 (b,d) с.61

 

 

Вп.5 с.61

28

25.10

 

Моє улюблене блюдо

Вміти отримати інформацію про приготування їжі

To make a ____, first ___, then ___-next ___- finally ____

Вп.2 с.63

Інтонація в діалогах

Present/ Past simple, link-words

Вп.3 с.63

Вп.1 с.62

Вп.4 а с.63 вп.1 с.62

Вп.48 с ст..63

Вп.5 с.64 вп.6 с.64

29

29.10

 

Їжа в Англії

Вміти поділитися інформацією про прийом їжі

I usually have ______for breakfast (lunch, dinner)

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Злі чувані та незлічувані іменники

Вп.1 с.65

Розповіді однокласників вп.1 с.65

Вп.1 с.65 вп.3б с.66

Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66

Вп.6 с.66

30

30.10

 

Урок розвитку граматичних навичок

Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах

Do you like pizza? Shall I bring some bread? Would you like to come?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Plural, some/any, різні видо-часові форми

Вп.3 с.67 вп.4 с.67

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.1 с.67

Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно)

Вп.6 с.68 усно скласти про себе вп.7 с.68 письм.

31

31.10

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти обговорити прочитане

Вп.3 с.70

Активізація вивченої лексики

Вп.5 с.70

Злі чувані та незлічувані іменники

Вп.2 с.69

Вп.2 с.69

Вп.7 с.71

Вп.1 с.69

Вп.8 с.71 підгот. до контр. роб.

32

1.11

 

Контр. роб. за темою:Їжа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт. слова,граматику

33

5.11

 

Тема:Відпочинок і дозвілля

Улюблені заняття

Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі

What do you like to do in your free time? I like to play tennis

Вп.1 с.74

Вимова нових слів

Запитальні речення Present Simple

Вп.3 с.75

Вп.3 с.75

Вп.5а с.75

Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75

Вп.6 с.76.Вивчити слова

34

6.11

 

Організація відпочинку. Плани на тиждень.

Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень

Are you going to watch TV on Sunday/ Yes I am

Активізація вивченої лексики

Вимова скорочених форм I’m can’t

Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to

Вп.3 с.76

Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах

Вп.4 с.77

Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77

 

 

Вп.6 с.77

35

7.11

 

Де ми відпочиваємо

Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку

Do you often go to the cinema? What do you do when you are there?

в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation

Вимова скорочених форм let’s, that’s, I’d

Скорочення  Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would

вп.2 с.78

вп.4 с.79

Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників

Вп.5 с.80

Вп.3 с.79 вп.1 с.78

Вп.6 с.80

36

8.11

 

Улюблені телепередачі

Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі

I prefer game shows to cartoons. What kind of TV programs do you like?

Вп.1 с.80

Вимова нових слів

Present Perfect Tense

Правило

Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80

Вп.5 с.82 вп.4 с.81  (agree/ disagree)

Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80

Вп.7 с.82

37

12.11

 

Телепередачі

Вміти обговорити програму телепередач

What is on Channel 1 today?

When does this film start?

Телепрограми

Інтонація в діалогах

Запитальні слова Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous

Вп.2 с.83

Вп.2 с.83

Вп.7 с.85

Вп.1 с.82 вп.3 с.84

Вп.5 с.84

Вп.6 с.84

Вп.3 с.84 вп.2- читати

38

13.11

 

Хобі

Вміти розказати та розпитати про хобі

Have you got a hobby? What is it? Do you go in for sport?

Вп.1 с.85

Вимова нових слів

Present Perfect Tense

Вп.2 с.86

Вп.1 с.85

Вп.5 с.87

Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87

Вп.7 с.87

39

14.11

 

Вільний час

Вміти описувати дії в минулому

I’ve forgotten my book

Вп.1 с.88 неправильні дієслова

Вимова закінчення –ed

Past Simple/ present Perfect

Вп.2б с.88 вп.3 с.89

Вп.1 с.88

Вп.6 с.89, діалог 1

Вп.5 с.89

Вп.6 с.89 (2,3) вивч.1 діалог

40

19.11

 

Вільний час у різні пори року

Вміти розповідати про дії у різні пори року

I usually go to the seaside in summer

Вп.1 с.90

Вимова нових слів та виразів

Present Simple (ствердж. та запит. Речення)

Вп.4 с.91

Вп.3 с.91

Вп.5 с.92

Вп.6 с.92

 

 

Вп.7 с.92

41

20.11

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні

Would you like to play football?

Активізація вивченої лексики

Інтонація у реченнях-запрошеннях

Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні

вп.1 с.93

Репліки однокласників в діалогах

Вп.4 с.93

Вп.5 с.94

Вп.6 с.94

 

42

21.11

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти переказувати прочитане

Речення з тексту

Вп.1 с.94

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.94

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5,6 с.96

Вп.3 с.95

 

 

Вп.7 с.96

43

26.11

 

Контр. роб за темою:Відпочинок і дозвілля

 

Повторити лексичний матеріал

44

27.11

 

Контроль аудіювання

 

Підготуватися до конторко письма

45

28.11

 

Контроль читання

 

Підготуватися до конторко мовлення

46

29.11

 

Контроль письма

 

Повторити граматичні правила

47

3.12

 

Контроль говоріння

 

Опрацювати слова у словнику

444

4.12

 

 

 

 

 

Підсумкове оцінювання учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лекстко-грам. матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       ІІ семестр

№ ур.

Дата за пл.     

Дата факт

Тема, підтема

Мовленнєві функції

Експоненти мовленнєвих функцій..

Лексика

Фонетика

Граматика

Читання

Аудіювання

Письмо

Мовлення

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції

 

Дом

завд.

49

 

 

Тема:Природа і погода.

Яка сьогодні погода?

Вміти запитати про погоду, висловити своє відношення до погоди.

What is the weather like? Do you like it when it snows? It’s snowy. It was sunny.

Cloud(y), hot, cold, wind(y), fogg(y), rain(y), snow(y), storm, sun(y), warm,

вп.5 с.100

Вимова нових слів

Безособові речення типу It’s snowy

Вп.3 с.99

Запитання вчителя та репліки однокласників

РЗ вп.2 с.59

Вп.1,2 с.98-99

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

—      брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

 

Вп.6 с.101

50

 

 

Пори року і погода в Україні

Вміти описати погодні умови у різні пори року

It is usually warm and sunny in spring. Sometimes it rains.

активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленню

Present Simple

Вп.3 с.101

Вп.1 с.101

РЗ вп.3,4 с.60

Вп.2 с.101, вп.4 с.102

Вп.6 с.102 вивчити опис одного з сезонів

51

 

 

Погода у Великій Британії

Вміти відтворити невимушену розмову про погоду

What is the weather like today? It’s freezing.  What is your favourite country? What is the season in your country?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Ступені порівняння прикметників

Вп.3 с.103

Запитання вчителя і репліки однокласників

Вп.4 с.104, РЗ вп.7 с.61

Вп.2, 5

Вп.7 с.105,  вп.6 с.105 скласти діалог

52

 

 

Лист про погодні умови.

Урок розвитку навичок письма

Вміти дати відповідь на лист, дотримуючись структури написання листа

Dear Brian! Thanks for your letter. Write me soon.

Активізація вивченої лексики

Інтонація в питальних реченнях

Present Simple  розповідні речення

Вп.4, 5 с.107

Запитання вчителя і репліки однокласників

Вп.9 с.63 РЗ

Вп.1, 3 с.106

Вп.6 с.107

53

 

 

Яка погода буде завтра

Вміти надати пораду стосовно одягу за будь-якої погоди

You should wear a hat! I think so, too. I don’t think so.

Beach, weather forecast, to join, spoil,

Інтонація в діалогах

Модальні дієслова. Should, future indefinite

Вп.2 с.108

Вп.2 с.108

РЗ вп.10,11 с.64.

Вп.1 с.107, вп.4,5 с.109

Вп.6 с.110

54

 

 

Діяльність за будь-якої погоди.

Запросити друга щось робити за будь-якої погоди

Let’s go for a walk,

I don’t mind, they say it might be, snow melts,

Інтонація в запитальна реченнях

Future Ind. запитальні речення

Will/ going to

Вп.1 с.110

Вп.1 с.110, репліки однокласників

Вп.3,4 с.112

вп.1,2 с.110-111

Вп.6 с.113, вп.5 с.112 скласти 1 діа

55

 

 

Гроза та веселка. Урок розвитку навичок аудіювання елка.

Вміти обговорити прочитану інформацію, розпитати друга про погоду в його місці проживання

What is lightning? It’s a bright flash of electricity. What is the weather like in winter in your village?

Rainbow, rays, sunlight, raindrops, to pass, lightning, flash, thunderstorm, background, to strike, fire

Інтонація в діалогах

Present simple розповідні речення, порядок слів у запитанні

Вп.3,4 с.114

Вп.1 с.113

Вп.14,15 с.66 РЗ

Вп.2,5 с.114-115

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

—      брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

 

Вп.6 с.115

56

 

 

Урок розвитку граматичних навичок

Розповідати про улюблений тип погоди, вживаючи різні видо-часові форми

My favourite season of the year is …the weather is usually…

Активізація вивченої лексики?

Early,

Інтонація в зв’язному мовленні

Past simple, should,

Word order

Вп.3,5 с.116-117

Вп.1,2 с.115

Вп.4 с.116

Вп.1 с.115, вп.6 с.117

Вп.7 с.117

57

 

 

Крнтрольна робота за темою:Природа і погода.

Вміти розпитати та відповісти про погоду, пори року

Вп.1 с.118

Argument, blow, take off, deep breath, to button,

Інтонація в питаннях

Різні видо-часові форми

Вп.3,4 с118-119

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.6,7 с.120

Вп.1 с.118

Вп.8 с.120 , виготовити постер «Моя улюблена пора року»

58

 

 

Тема:Велика Британія.Україна.             Велика Британія

Описувати малюнки, розповідати про місце проживання

Mary is form London.

England, Wales, Scotland, Northern Ireland, London, is situated, island, call, country, capital, official language

Вимова географічних назв

Present Simple

Вп.3 с.123

Запитання вчителя, репліки однокласників

РЗ вп.1,2 с.69

Вп.4 с.124

Переказувати текст про Великобританію

59

 

 

Велика Британія

Вміти переказувати прочитане за опорними словами, розповідати про свого друга за зразком

Me friend’s name is… He has travelled around the UK recently. He’s been to… he’s visited…

Meet new friends, enjoy nature, visit museums and art galleries, take photos, buy souvenirs

Інтонація в зв’язному мовленні

Ступені порівняння прикметників, Present Perfect

Вп.8 с.125

Розповіді однокласників

Вп.6 с.124 скласти і записати 2 речення

Вп.5 с.126, переказ тексту, вп.7 с.124

РЗ вп.3,4 с.69-70

60

 

 

Подорож Великобританією

Вміти розповідати, як можна провести вільний час в національних парках

You can go camping in the mountains in summer

Guided tour, to celebrate, St.Patrick’s Day, lochs, believe,

Вимова нових слів

Present Simple запитальні речення

Вп.1 с.126,

Запитання вчителя, репліки однокласників

РЗ вп.8 с.71

Вп.1 с.126

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

—      брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

 

Переказ тексту про національні парки

61

 

 

Національні парки Британії

Вміти підтримати та вести розмову про проведення вільного часу

What activity would you like to do in a national park? I’d love to have a picnic  

Mountain, valleys, culture, chalk rock, grassland, plants, coastline, beaches, cliffs

вимова нових слів

Артикль the географічними назвами

Правило с.128 вп.4 с.127

Розповіді однокласників

Вп.5 с.128

Вп.6 с.128, переказ тексту

Вп.7 с.128, вп.7 с.71 РЗ

62

 

 

Україна – наша Батьківщина.

Вміти запитати та відповіти про місце свого народження

When and where were you born? What is your native language?

Independent, state, nature, hard-working, generous,  rich soils, steppes, city, traditions, honour

Диференціація слів where /were

Розповідні речення present Simple, ступені порівняння прикметників

вп.2,3 с.129

Вп.2 с.129.

РЗ вп.10  с.72

вп.1, 3 с.129

Переказ тексту вп.2 с.129  вп.9 с.72 РЗ

63

 

 

Україна – наша Батьківщина

Переказувати текст за опорними словами, обговорити, які місця хотів би відвідати

I’d like to visit, let’s go sightseeing, What about visiting…? What a good idea!

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Розповідні та питальні речення

Вп.4 с.130

Розповіді однокласників

РЗ вп.11 с.73

Вп.4,5 с.130

Вп.6 с.130

64

 

 

Національні символи України

Описувати малюнки, переказувати прочитане

The National symbols of Ukraine are the National Flag, The Trident, the Ukrainian anthem

Flag, coat of arms, anthem excursion, to mean, to stand for, clear sky, golden, wheat, field, peaceful, crosses, patron,  citizens, respect

Вимова нових слів

Present Simple

Вп.2 с.131

Вп.2 с.131

РЗ вп.12 с.73

Вп.1 с.131, вп.3 с.132

Переказувати вп.2 с.131

65

 

 

Державні символи України

Вміти описати прапор країни

Mr.Brown is from Great Britain. The British Flag is blue, white and red.

Активізація вивченої лексики

Інтонація в розповідних реченнях

Порядок слів у запитанні

Вп.4 с.132

Розповіді однокласників

РЗ вп.13 с.73

Переказ тексту, ,

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Вп.6 с.132

66

 

 

Україна – європейська країна

Розповідати та запитувати про Україну

Where is Ukraine situated? What are the most  rivers in Ukraine? etc.

To wash, south, lake, southeast, peak, west,

Вимова географічних назв

Розповідні речення

Вп.2 с.133

Вп.1,2 с.133

РЗ вп.14 с.73

Вп.3 с.134

Переказувати вп.2 с.133

67

 

 

Україна – європейська держава

Розповідати про місця відпочинку в Україні

What about travelling to the Black Sea in summer?

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми

Вп.4 с.134

Розповіді однокласників

РЗ вп.15 с.73

Вп. 5,6 с.134

Вп.7 с.134

68

 

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти запитувати та давати короткі відповіді, вживаючи правильний граматичний час

Have you ever camped in the mountains? Yes, I have, No I haven’t

Arrive, to camp, wild,

Інтонація в зв’язному мовленні

Past Simple, Present Perfect, Present Simple, Present Continuous

Вп.1 с.135

реплік

и однокласників в діалогах

Вп.3 с.135

Вп.2 с.135 вп.4 с.136

Вп.6 с.136, вп.5 підготувати діалог

69

 

 

Контрольна робота за емою:Велика Британія.Україна.

Вміти запитати та відповісти про Україну

Are there mountains in Ukraine? What is the highest peak of the Carpathian Mountains?

Woke view, sounds, go hiking,  different, up, path, reach, nothing, move, stretch, puddle, v

вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.137

Вп.2 с.137

Вп.4 с.138

Вп.3,5 с.138

Підготувати проект-брошуру за зразком с.139

70

 

 

Тема:Моє рідне село            Місце, де я живу.

Сказати, що є та чого нема у своєму селі (місті). Спитати, де живе друг

There is a supermarket in my village. There is not a market place there

A post  church, a square, , a bus stop, a café, a railway station, a cathedral, a fountain, a monument, a travel agency

 

Вимова нових слів

There is/ there are

Правило с.141 вп.4 с.141

Запитання вчителя та репліки однокласників

Вп.5 с.141, вп.1 с.77 РЗ

Вп.1,2,3 с.140-141 

Вп.7 с.142, вп.6 с.142

71

 

 

Міста України

Вміти відрекомендувати себе та розповісти про місце свого проживання, вміти описати малюнки

I can see a castle in picture 2

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми

Вп.2,3 с.143

Вп.3 c.143

Вп.5 с.144 вп.5,6 с.79 РЗ

Вп.6 с.144

Вп.1 с.142

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Вп.4 с.143 вп.7 с.144

72

 

 

Міські площі. Місця для відпочинку.

Описувати фото, розповідати за зразком про місця відпочинку

Why do people go to the cinema? To watch films and cartoons…

Outdoor, vendors, pedestrians, market stalls, column, buildings

Вимова нових слів

Різні видо-часові форм

Вп.3,4 с.146

Запитання вчителя, репліки однокласників

РЗ вп.7 с.80

Вп.1б с.145

Вп. 5.с.147 вп.8 с.80 РЗ

73

 

 

Мій обласний центр

Вміти розповісти та розпитати про свій обласний центр

Is your regional centre large/ old? What means of transport are there in this town?

Attractions, freedom, unique, underground, skyscraper, five-star, major events

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.3,4 с.148

Вп.2 с.148

РЗ вп.10 с.81 (по варіантах)

Вп.1 с.147

Вп.5 с.149

Вп.6 с.149 вп.11 с.82 РЗ

74

 

 

Парки в Україні.

Вміти описувати малюнки та ставити запитання про них.

What do you see in the picture/ I see parks there. Do you see people in the park? Yes, I do. What do you like to do in the park? I like to sit on the bench and read a book

Large, area, grass, even, all, fresh, turn green, entertainment, carpet of leaves, covered with, skating rink, connect, explore, discover, couch, TV screens

Вимова нових слів

Present Simple розповідні та запитальні речення

Вп.2,3 с.150

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5 с.151

Вп.1 с.149 , вп.4 с.151

Вп.7 с.152 вп.13 с.83 РЗ

75

 

 

Парк кованих фігур

Вміти розповісти та розпитати про визначні пам’ятки свого села/ міста

What landmarks is your region famous for? What places of Ukraine would you like to visit?

Landmarks, forged figures, blacksmith, unique, sculpture, stand out, devoted, handcrafted iron, similar, participate, bunch of roses, exhibits, craftsmen,

Вимова нових слів

Present Simple розповідні та запитальні речення, have to/ has to

Вп.2 с.152, вп.3 с.153

Запитання вчителя, репліки однокласників

РЗ вп.14 с.84,

Вп.1 с.152 вп.3,4 с.153

Вп.5 с.153 записати запитання до діалогу, вивчити його

76

 

 

Місто і село.

Вміти виправляти невірну інформацію, активно вживаючи мовленнєві зразки.

False. Vorokhta is situated in the mountains.

Nine-storied, private, orchard, neither…nor, natural, architectural, sights, lilac grove, dumplings

Вимова нових слів

Розповідні речення в Present Simple

Вп.1,2 с.155, вп.5 с.156

Вп.1 с.154

Вп.6 с.156

Вп.5 с.153 вп.2 с.155

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Вп.18 с.86 РЗ

77

 

 

Візит до музею

Вміти розповідати, що можна побачити в музеї, обговорити місця для відвідування.

I can see the exposition of artworks in the museum. Why don’t we go to the …? Where shall we go?

Artwork, exhibits, watercolors, ceramics, plaster copy, abroad, important, artist, appear, grow, World War, department, expand,

Вимова нових слів

Розповідні та запитальні речення в Present Simple

Вп.2,3 с.156, 157

Вп.3 с.157

Вп.19 с.87 РЗ

Вп.3,4 с.157

Вп.6 с.158

78

 

 

 Урок розвитку навичок читання. Міська бабуся та сільська бабуся.

 

Розповідати про музеї в своєму місці проживання.

What are you going to do now? I’m going to the museum of… Is there the Museum of Folk arts in your city? Yes, there is.

Multi-storied, bay, difficult,

Вимова нових слів

Порядок слів у реченнях

Вп.1,2 с.158-159

Вп.1 с.158

Вп.3 с.159

Вп.5 с.160

Вп.6 с.160.

79

 

 

Контрольна роота за темою:Моє рідне село

 

Вміти обговорювати переваги та недоліки проживання в селі (в місті)

The streets are wide in the city. The streets are narrow in the village.

Yard, roads, noisy, neighbourhood, balcony, fireworks, stadium, gate, quiet, patio, berries, mushrooms, feed, during, both67

Вимова нових слів

Особові та присвійні займенники

Вп.2 с.161  вп.3,4 с.16

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5,6 с.162-163

Вп.1 с.160

Вп.7 с.163, підготувати постер «Містами і селами Укр.»

80

 

 

Свята і традиції.

Запрошення на свято

Розповідати про різні свята? Розповідати про улюблені свята

People celebrate New Year’s Day in Ukraine, Great Britain and the USA (вп.1 с.166)

What is your favourite holiday? It’s New Year. When do you celebrate it?

Symbols, celebrate, decorate, send postcards, relatives, buy presents

Вимова нових слів

Порядкові та кількісні числівники

Вп.3 с.167

Вп.3с.167,вп.4 с.167

Вп.1 с.90 РЗ

Вп.1,2,3 с.166-167

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

С.209 правило,  вп.4 с.91 РЗ

81

 

 

Свята і традиції

Розповідати та розпитуватипро святкування різних свят.

When is your birthday? It’s on the fourth of November. What do you do at New Year? We decorate a Christmas Tree.

Активізація лексики

Інтонація в запитальна реченнях.

Порядкові числівники

Вп.3. с.90 РЗ

Запитання вчителя та репліки однокласників

Вп.2 с.90 РЗ

Вп.5 а,б с.168, вп.7 с.168

Вп.8 с.168

82

 

 

Різдвяні свята

Розповідати про приготування до свят, обговорювати отриману інформацію.

We usually do the cleaning before every holiday. We also do the shopping.

Dusting, eve, exchange, share,  crackers, packages, noise, hang, chimney,

Вимова нових слів

Вживання дієслів make/ do

Вп.2 с.169

Вп.1 с.169

Вп.6 с.92 РЗ

Вп.1.с.169 вп.3 с.170

Переказувати вп.2 с.169

83

 

 

Різдвяні традиції.

Вміти розпитати та розповісти про святкування Різдва.

What do you usually do  at Christmas? We usually go caroling on the Eve

Активізація вивченої лексики.

Інтонація в діалогах.

Прийменники часу in, on, at

Вп.4 с.170, вп.5 с.171

Запитання вчителя, репліки однокласників в діалозі.

Вп.7 с.171

Вп.6 с.171

Вп.8 с.171

84

 

 

Свята в Британії. Хеллоуін

Вміти ділитися отриманою інформацією

За зразком вп.1 ч.1 с.172

Masks, lantern, pumpkin, candle, inside, knock, trick or treat, tasty things

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.1 ч.1 с.172

Репліки однокласників в обговоренні

РЗ вп.8 (реч 1-4)

Вп.2 с.173

Переказ текст про Хеловін

85

 

 

Свята в Британії. Травневий день.

Вміти розпитати, як добратися до місця, описувати, чим можна займатися на свята.

How can I get to your house/ Take bus 32 Where is the bus stop?

Maypole tree, ribbons, hold, put, queen, crown

Вимова нових слів

Present Simple/ Past Simple

Вп.1 ч.2 с.172

Розповіді однокласників, запитання вчителя

Вп.9 с.93 РЗ

Вп.4,5 с.173

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Вп.6 с.174

86

 

 

Свята. День св.Валентина.

Розповідати, що люди роблять на різні свята

In Great Britain people cook turkey for a holiday meal. Etc.

Sing carols, prepare pudding, bring eggs, special clothes, somebody, love, send cards, have a message, know, secret,

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.175, вп.4 с.175

Вп.2 с.174

Вп.10 с.94 РЗ

Вп.1 с.174

Переказ тексту вп.2 с.175

87

 

 

День Валентина.

Вміти розпитати про вечірку, запросити на неї

За зразком вп.5 с.175

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми

Вп.6 с.176, вп.11 с.176 РЗ

Розповіді однокласників про свято, вп.2 с.175

Вп.11 с.95 РЗ

Вп.6 с.176

Вп.8 с.176, вп.7 с.176 виготов.валентинку

88

 

 

Свята в Україні.

Розповідати про різдвяні та інші традиції святкування в Україні

За зразком вп. 5.с.178

Holidays, beloved, among, supper, wheat, raisins, honey, nuts, poppy seeds,

Вимова нових слів

Past Simple

Вп. 2,3 с.177

Вп.2 с.177

Вп.12 с.96 РЗ

Вп.1,4,5 с.177-178

Вп.6 с.178

89

 

 

Великдень. Розвиток граматичних навичок.

Розповідати при свято, яке святкували цього року

За зразком вп.4 с.180

Easter, baskets, to set, sweets, empty, deliver, neighbours

Вимова нових слів

Прийменники, порядок слів у запитальних реченнях.

 

 

 

 

Вп.1 с.179, вп.5 с.180

Розповіді однокласників

Вп.2 с.179

Вп.4 с.180

Вп.13 с.96 РЗ

90

 

 

Контрольна робота за темою:Свята і традиції

Вміти розпитати та розповісти про шкільні святкування

Have you got any school traditions? What do you usually  decorate your classroom with? What is your favourite holiday celebration?

Postal worker, bring/ brought, envelope, heart, smile, paw mark, bottom, hug, jar, walk up,

Вп.5 с.182

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.180

Запитання вчителя, репліки однокласників

вп.6 с.182 РЗ

Вп.1 с.180, вп.3 с.181

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Підготувати постер «Моє улюблене свято», вп.7 с.182

91

 

 

Тема:Шкільне життя.Школа. Шкільні речі.

Вміти розповісти та розпитати про речі, які використовуються в школі.

I use a pen at the lessons. I don’t use the mobile phone at the lessons. Have you got a … Can I take your…?

Eraser, a pair of scissors, carry, keep,  a bottle of glue,  a stapler, a diary,  pencil sharpener, cut, stick, rub,

Вимова нових слів

Загальні та спеціальні запитання

Правило с.185, вп.4 с.185

Вп.1 с.184

Вп.5 с.186

Вп.1,2,3 с.184

Вп.7 с.186, вп.1 с.98 РЗ

92

 

 

Шкільні предмети.

Вміти називати шкільні предмети, обговорити , які вони

Which subject is boring? I think, Nature Study is. Is Maths easy? No, it’s difficult/

Maths, History, Nature study, Art, PE, easy, difficult, important, useful, boring, interesting

вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.1 с.187,

Вп.8 с.189

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.8 с.100 РЗ

Вп.7 с.189

Написати за зразком вп.8 про себе

93

 

 

Шкільні предмети.

Вміти розпитати про предмети, які вивчаються та назвати види діяльності на уроках

What things do you use at the Art lesson? What subjects do you have on Wednesdays? Etc.

Активізація вивченої лексики, timetable, tomorrow,

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми дієслова

Вп.2 с.187, вп.6 с.188

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.7 с.99 РЗ

Вп.3,4,5 с.188

Переказувати вп.8 с.189 про себе

94

 

 

Шкільні уподобання.

Вміти розпитати та відповісти про улюблений урок, розповісти про види діяльності на уроках

What is your favourite subject? Why do you like it? I like Maths because I like doing sums.

Calculating, reciting poems,  reading stories, drawing flowers, writing compositions

Вимова нових слів

Present Simple запитальніречення

Вп.3 с.190

Запитання вчителя та репліки однокласників

Вп.3 с.190

Вп.1,2 с.190

Вивчити діалог вп2 с.190 вп.10 с.100 РЗ

95

 

 

Розпорядок шкільного дня

Розповідати про свої успіхи на різних уроках

I am good at writing letters, I can draw and paint very well

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Past Simple

Вп.9 с.100 РЗ

Розмова однокласників, запитання вчителя

Вп.5 с.191

Вп.4 с.191 вп.6 с.192

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Вп.7 с.192

96

 

 

Розклад уроків.

Розповідати про вчителів, які викладають предмети та розклад уроків

Havrylik Teatyana Andryivna teaches us English. The first lesson starts at half past eight.

Break, активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Присвійні займенник и

Вп 1 с.193

Вп.1 с.193

Вп.11 с.102 РЗ

Вп.2,3,4 с.193

Написати свій розклад уроків

97

 

 

Інтерв’ю про звичайний шкільний день.

Вміти отримати потрібну інформацію .

When do you get up? How many lessons do you have? What is your favourite day?.

Change classrooms, prepare things, relax, school canteen, walk in the corridors, have a rest,

Інтонація в діалогах, Вимова нових слів

 Past Simple, запитальні слова

Вп.5 с.193

Вп.5 с.193

Вп.12,13 с.102 РЗ

Вп.6 с.194

Вп.7 с.195. вивч.діалог вп.6 с.194

98

 

 

Улюблені предмети.

Розпитати про шкільні предмети та навчання, розповісти про уроки своїх друзів

What school do you study at? What form are you in? What subjects do you study?

 

I’d like, engineer, build, bridge, kits, everywhere

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.195

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.6 с.197, вп.15 с.103 РЗ

Вп.1 с.195 вп.4 с.196

Вп.5 с.197, розповідати про свій улюблений предмет

99

 

 

Уроки англійської мови

Висловлювати свою думку  (уподобання чи невподобання)  про уроки англійської мови

 

 

 

English is interesting, because we read about… English is difficult because there is a lot of writing.

Активізація лексики у вп.1 с.198 вп.5 с.199

Вимова нових слів

Past Simple to be

Вп.3 с.198

Вп.1 с.198, розповіді однокласників,

вп.2 с.198

Вп.18 с.105 РЗ

Вп.1 с.198 вп.5 с.199

Вп.8 с.200 вп.6 с.199 вивчити діалог

100

 

 

Урок розвитку граматичних навичок

Розповідати про хороший або поганий день у школі, адекватно вживати різні видо-часові форми дієслова

It was Monday, the first of September/ I met a new friend…etc

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Займенники, заперечна форма дієслів

Вп.4 с.201

Вп.4 с.201

Вп.1 с.200 вп.20 с.105 РЗ

Вп.5 с.201

—    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

—    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

—      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

—      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

Вп.6 с.210

101

 

 

Контрольна робота за емою:Шкільне життя

Вміти описувати малюнки

Is this a room or a classroom? Are the children having a lesson?

Furry, point, turn around, shake one’s head, want, shy,

Вимова нових слів

Past Simple розповідні та заперечні речення

Вп.2 с.202 (у групах)?

Запитання вчителя та репліки однокласників

Вп.4 с.203 вп.21 с.105 РЗ

 

Вп.1 с.202

  вп.5,6 с.203 усно

Підготувати творчу роботу «Моя ідеальна школа»

102

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до конторко письма

103

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до конторко мовлення

104

 

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичні правила

105

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати слова у словнику

 


cтворити безкоштовний сайт Webnode