Англійська мова. 5 клас.А.Несвіт. Календанре планування
№ |
Дата за пл.
|
Датафакт |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Експоненти мовленнєвих функцій.. |
Лексика |
Фонетика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
|
|
Домашнє завдання |
1 |
|
|
Тема:Я,моя сім’я,мої друзі. Моя сім’я,друзі
|
Вміти розповідати про свою сім’ю, родину |
This is my mum,( dad, aunt, uncle) etc. |
Вп.1 с.4 |
Вимова скорочених форм у запитанні What’s |
Розповідні речення в Present Simplе |
вп.3 с.5 |
Вп.1 с.4, висловлення однокласників |
Вп.4 с.5 |
Вп.5 с.5, вп.2 с.4 |
|
|
Вп.6 с.5.Вивч. слова |
2 |
|
|
Сім’я мого друга по листуванню |
Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись |
Is she your sister& Does she live in the city? I think so too. I don’t think so. |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Ступені порівняння прикметників |
Вп.5 с.8 правила |
Вп.1 с.6 |
Вп.7 с.9 |
Вп.2 с.6, вп.6 с.9 |
Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила |
||
3 |
|
|
Найкращий друг |
Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими |
Where was your friend born? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Структура запитальна речень |
Вп.1,2 с.9 |
вп.1 с.9 |
Вп.4 с.10 записати питання |
Вп.4,5 с.10 |
Вп.3 чит., вп.6 с.10 |
||
4 |
|
|
Риси характеру друзів |
Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане |
Ivan is very hard-working pupil. |
Вп.1 с.10 |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Короткі відповіді |
Вп.3 с.11 |
Відповіді на запитання однокласників |
Вп.4 с.12 |
Вп.2 с.11 |
Вп.7 с.12.Повтор. слова |
||
5 |
|
|
Вільний час |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу |
I think it’s very important to have a lot of friends. I like to go hiking |
Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies» |
Інтонація в діалогах |
Структура like ____ing |
Вп.3 с.13 |
Вп.3 с.13 |
Вп.6 с.14 |
Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14 |
Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски) |
||
6 |
|
|
Професії моїх батьків |
Вміти розповідати про професії своїх батьків |
My father is ______ He/ she works at _______ |
Вп.1 с.15 |
Вимова нових слів |
Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17 |
Вп.2 с.15 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.7 с.18 |
Вп.2 с.15 вп.6 с.17 |
Вп.3 – чит, вп.4 – пис., вп.7 с.18 допис. с.211, 213 прав. |
||
|
|
||||||||||||||
7 |
|
|
Моя майбутня професія |
Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє |
I’d like to be… What’s your father’s occupation |
Вп.1 с.18 |
Інтонація в діалогах |
Past Simple regular/ irregular |
Граматичні таблиці вп.3 с.19 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.5 с.20 |
Вп.2 с.18 вп.4 с.20 |
|
|
С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл. |
8 |
|
|
Життя в селі |
Вміти розповідати про бабусь |
My grandpa lives in ______ he works _____ |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в запитаннях |
Розповідні речення в Present Simple |
Вп.2 с.21 |
Вп.4 с.22 |
Вп.3 с.21 |
Вп.5 с.22 вп.1 с.20 |
Вп.6 с.22 |
||
9 |
|
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази |
|
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчення в Past Simple |
Present/ past simple, present continuous |
Вп.1 с.23 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24 |
Вп.3б усно |
Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч. |
||
10 |
|
|
Котр. робота за темою:Я,моя сім’я,мої друзі. |
Вміти розповідати та розпитувати про свою родину |
Is your family big or small? Have you got any sisters or brothers? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Порядок слів у реченні |
Вп.2 с.24 |
Запитання однокласників та вчителя |
Вп.6 с.25 |
Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25 |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
||
|
|
|
Тема:Одяг,який |
ми носимо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
Предмети одягу |
Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки |
Dan is wearing _____. When I’m going to school, I’d wear ______ |
Вп.1 с.28 |
Вимова нових слів |
Запитальні речення з словом Who |
Вп.3 с.29 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.4 с.29 |
Вп.2 с.28 вп.5 с.30 |
Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику |
||
12 |
|
|
Який одяг найзручніший? |
Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку |
Ann is wearing a pink dress on. |
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчень в Present Continuous |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.30 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.3 с.31 |
Вп.1 с.30 вп.4 с.31 |
Вп.5 с.31 письм .за зразком |
||
13 |
|
|
Моя шкільна форма |
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму
|
Do you wear a school uniform? He has ______on. |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в окличних реченнях |
Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.33 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.2 с.33 |
Вп.1 с.32 вп.4 с.34 |
Вп.5 с.34 (mini-project) |
||
|
|||||||||||||||
14 |
|
|
Вибір одягу |
Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити |
I’m going to wear _______ Don’t forget to put on ____ |
Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace |
Скорочена форма let’s, I’ll |
вираз To be going to |
Вп.1 с.35 |
Вп.2 с.35 |
Вп.3 записати 1 діалог |
Вп.3 с.36 вп.4 с.36 |
|
|
Вп.5 с.37 вставити am, is are |
15 |
|
|
Одяг |
Вміти аргументувати свій вибір і точку зору |
I’m choosing a dress… It’s out of the season |
Активізація вивченої лексики вп.1 с.37 |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.38 |
Вп.3 с.38 вп.2 с.38 |
Вп.5 (2) |
Вп. 4 с.38 |
Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38 |
||
16 |
|
|
Одяг |
Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети |
What’s wrong? It’s too tight |
Вп.3 с.40 |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.40 (agree/ disagree) |
Вп.2 с.40 |
Вп.5 с.41 (творча робота) |
||
17 |
|
|
Одяг в подорож |
Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг |
My favourite thing to wear is _______ I love your _____ It’s a good choice |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Різні видо-часові форми |
Вп.6 с.42 |
Вп.1 с.41 |
Вп.5 с.42 (list of clothing) |
Вп.2 с.41 вп.4 с.41 |
Вп.6 с.42 (перекласти кожне речен. потім записати в порядку) |
||
18 |
|
|
Одяг |
Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання |
Do you like to wear jeans? What colour of clothes do you like to wear? |
Вп.3 с.44 |
Вимова нових слів |
Порядок слів у запитанні |
Вп.2 с.43 |
Розповіді однокласників |
Вп.1 с.43 |
Вп.6 с.45 вп.2 с.43 |
Вивч. нові слова вп.7 с.47 |
||
19 |
08.10 |
|
Мій улюблений одяг |
Вміти обговорити, який одяг носять |
Does it fit? This tie doesn’t go? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в коротких реченнях |
Present Simple |
Вп.1 с.45 вп.3 с.46 |
Вп.1 с.45 |
Вп.3 с.46 записати дієслова |
Гра вп.4 с.46 |
Вп.5 с.47 |
||
20 |
09.10 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти описувати малюнки |
Betty has got ______in her wardrobe |
Вп.5 с.49 |
Інтонація в зв’язному реченні |
Займенник з, порядок слів у реченні |
Вп.2 част.1,2 |
Репліки однокласників |
Вп.6 с.50 |
Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49 |
Вп.6 с.50 Повтор. слова |
||
21 |
10.10 |
|
Контр. роб. за темою:Одяг,який ми носимо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт.лексику,граматику |
22 |
15.10 |
|
Тема:Їжа Мій улюблений сніданок |
Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в їжі |
I usually have _______for breakfast I like ______best, I prefer ____ |
Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази) |
Вимова нових слів |
Злі чувані та незлічува-ні іменники |
Вп.3,4 с.53 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5 с.54 |
Вп.1б, 2 с.53 |
|
|
Вп.7 с.54 вивч. фрази вп.2 с.53 |
23 |
16.10 |
|
Їжа. Овочі. Фрукти |
Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі |
How do you like______? For breakfast she has got ____ |
Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів |
Інтонація в запитаннях |
Much/ many/ a lot of/ lots of |
Вп.4 с.56 |
Вп.2 с.55 |
Вп.4 с.56 |
Вп.1 с.54 Вп.3 с.55 Вп.5 с.56 |
Вп.6 с.56 вп5 діалог напамять |
||
24 |
17.10 |
|
Приготування їжі |
Вміти розповідати про дії з продуктами |
What shall I do with the onions? Peel them first and then chop them |
Вп.1 с.57 |
Вимова нових слів вп.1 с.57 |
Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite |
Вп.3 с.57 |
Запитання однокласників |
Вп.4 с.57 |
Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57 |
Вивч.нові слова, сскласти з кожним слово речення (вп.1 с.57) |
||
25 |
22.10 |
|
Дії на кухні |
Вміти описати приготування святкового столу |
I made a cake I fried some chips |
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчення -ed (Past Simple) |
Past Simple some/ any, many/ much |
Зачитування речень з дом.завд. |
Відповіді однокласників |
Вп.5 с.58 |
Вп.6 с.59 |
Вивчити граматичні правила вп.7 с.53 |
||
26 |
23.10 |
|
Харчування у школі |
Вміти погодитись або не погодитись з інформацією, розпитати інформацію про меню
|
I agree/ I disagree Is there _____on the menu? Yes, there is/ No there isn’t |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Структури there is/ there are |
Вп.1 с.59 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.3 с.60 (1-й діалог) |
Вп.1б с.59 вп.2 с.60 |
Вп.4 с.61 (намалювати постер) |
||
|
|||||||||||||||
27 |
24.10 |
|
Харчування у школі |
Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню |
Which kind of sandwiches do you like? I like this menu best |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Спеціальні запитання Which kinds of___? |
Вп.3 с.60 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.3 с.60 (2-й діалог) |
Вп.4 (b,d) с.61 |
|
|
Вп.5 с.61 |
28 |
25.10 |
|
Моє улюблене блюдо |
Вміти отримати інформацію про приготування їжі |
To make a ____, first ___, then ___-next ___- finally ____ |
Вп.2 с.63 |
Інтонація в діалогах |
Present/ Past simple, link-words |
Вп.3 с.63 |
Вп.1 с.62 |
Вп.4 а с.63 вп.1 с.62 |
Вп.48 с ст..63 |
Вп.5 с.64 вп.6 с.64 |
||
29 |
29.10 |
|
Їжа в Англії |
Вміти поділитися інформацією про прийом їжі |
I usually have ______for breakfast (lunch, dinner) |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.1 с.65 |
Розповіді однокласників вп.1 с.65 |
Вп.1 с.65 вп.3б с.66 |
Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66 |
Вп.6 с.66 |
||
30 |
30.10 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах |
Do you like pizza? Shall I bring some bread? Would you like to come? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Plural, some/any, різні видо-часові форми |
Вп.3 с.67 вп.4 с.67 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.1 с.67 |
Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно) |
Вп.6 с.68 усно скласти про себе вп.7 с.68 письм. |
||
31 |
31.10 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти обговорити прочитане |
Вп.3 с.70 |
Активізація вивченої лексики |
Вп.5 с.70 |
Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.2 с.69 |
Вп.2 с.69 |
Вп.7 с.71 |
Вп.1 с.69 |
Вп.8 с.71 підгот. до контр. роб. |
||
32 |
1.11 |
|
Контр. роб. за темою:Їжа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт. слова,граматику |
||
33 |
5.11 |
|
Тема:Відпочинок і дозвілля Улюблені заняття |
Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі |
What do you like to do in your free time? I like to play tennis |
Вп.1 с.74 |
Вимова нових слів |
Запитальні речення Present Simple |
Вп.3 с.75 |
Вп.3 с.75 |
Вп.5а с.75 |
Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75 |
Вп.6 с.76.Вивчити слова |
||
34 |
6.11 |
|
Організація відпочинку. Плани на тиждень. |
Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень |
Are you going to watch TV on Sunday/ Yes I am |
Активізація вивченої лексики |
Вимова скорочених форм I’m can’t |
Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to |
Вп.3 с.76 |
Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.77 |
Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77 |
|
|
Вп.6 с.77 |
35 |
7.11 |
|
Де ми відпочиваємо |
Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку |
Do you often go to the cinema? What do you do when you are there? |
в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation |
Вимова скорочених форм let’s, that’s, I’d |
Скорочення Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would |
вп.2 с.78 вп.4 с.79 |
Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників |
Вп.5 с.80 |
Вп.3 с.79 вп.1 с.78 |
Вп.6 с.80 |
||
36 |
8.11 |
|
Улюблені телепередачі |
Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі |
I prefer game shows to cartoons. What kind of TV programs do you like? |
Вп.1 с.80 |
Вимова нових слів |
Present Perfect Tense |
Правило |
Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80 |
Вп.5 с.82 вп.4 с.81 (agree/ disagree) |
Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80 |
Вп.7 с.82 |
||
37 |
12.11 |
|
Телепередачі |
Вміти обговорити програму телепередач |
What is on Channel 1 today? When does this film start? |
Телепрограми |
Інтонація в діалогах |
Запитальні слова Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous |
Вп.2 с.83 |
Вп.2 с.83 |
Вп.7 с.85 |
Вп.1 с.82 вп.3 с.84 Вп.5 с.84 Вп.6 с.84 |
Вп.3 с.84 вп.2- читати |
||
38 |
13.11 |
|
Хобі |
Вміти розказати та розпитати про хобі |
Have you got a hobby? What is it? Do you go in for sport? |
Вп.1 с.85 |
Вимова нових слів |
Present Perfect Tense |
Вп.2 с.86 |
Вп.1 с.85 |
Вп.5 с.87 |
Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87 |
Вп.7 с.87 |
||
39 |
14.11 |
|
Вільний час |
Вміти описувати дії в минулому |
I’ve forgotten my book |
Вп.1 с.88 неправильні дієслова |
Вимова закінчення –ed |
Past Simple/ present Perfect |
Вп.2б с.88 вп.3 с.89 |
Вп.1 с.88 |
Вп.6 с.89, діалог 1 |
Вп.5 с.89 |
Вп.6 с.89 (2,3) вивч.1 діалог |
||
40 |
19.11 |
|
Вільний час у різні пори року |
Вміти розповідати про дії у різні пори року |
I usually go to the seaside in summer |
Вп.1 с.90 |
Вимова нових слів та виразів |
Present Simple (ствердж. та запит. Речення) |
Вп.4 с.91 |
Вп.3 с.91 |
Вп.5 с.92 |
Вп.6 с.92 |
Вп.7 с.92 |
||
41 |
20.11 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні |
Would you like to play football? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація у реченнях-запрошеннях |
Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні |
вп.1 с.93 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.93 |
Вп.5 с.94 |
Вп.6 с.94 |
||
|
|||||||||||||||
42 |
21.11 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти переказувати прочитане |
Речення з тексту |
Вп.1 с.94 |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.94 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5,6 с.96 |
Вп.3 с.95 |
|
|
Вп.7 с.96 |
43 |
26.11 |
|
Контр. роб за темою:Відпочинок і дозвілля |
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||
44 |
27.11 |
|
Контроль аудіювання |
|
Підготуватися до конторко письма |
||||||||||
45 |
28.11 |
|
Контроль читання |
|
Підготуватися до конторко мовлення |
||||||||||
46 |
29.11 |
|
Контроль письма |
|
Повторити граматичні правила |
||||||||||
47 |
3.12 |
|
Контроль говоріння |
|
Опрацювати слова у словнику |
||||||||||
444 |
4.12
|
|
Підсумкове оцінювання учнів
|
|
|
Повторити лекстко-грам. матеріал
|
ІІ семестр
№ ур. |
Дата за пл. |
Дата факт |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Експоненти мовленнєвих функцій.. |
Лексика |
Фонетика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції |
|
Дом завд. |
|||||||
49 |
|
|
Тема:Природа і погода. Яка сьогодні погода? |
Вміти запитати про погоду, висловити своє відношення до погоди. |
What is the weather like? Do you like it when it snows? It’s snowy. It was sunny. |
Cloud(y), hot, cold, wind(y), fogg(y), rain(y), snow(y), storm, sun(y), warm, вп.5 с.100 |
Вимова нових слів |
Безособові речення типу It’s snowy |
Вп.3 с.99 |
Запитання вчителя та репліки однокласників |
РЗ вп.2 с.59 |
Вп.1,2 с.98-99 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
|
Вп.6 с.101 |
|||||||
50 |
|
|
Пори року і погода в Україні |
Вміти описати погодні умови у різні пори року |
It is usually warm and sunny in spring. Sometimes it rains. |
активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленню |
Present Simple |
Вп.3 с.101 |
Вп.1 с.101 |
РЗ вп.3,4 с.60 |
Вп.2 с.101, вп.4 с.102 |
Вп.6 с.102 вивчити опис одного з сезонів |
|||||||||
51 |
|
|
Погода у Великій Британії |
Вміти відтворити невимушену розмову про погоду |
What is the weather like today? It’s freezing. What is your favourite country? What is the season in your country? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Ступені порівняння прикметників |
Вп.3 с.103 |
Запитання вчителя і репліки однокласників |
Вп.4 с.104, РЗ вп.7 с.61 |
Вп.2, 5 |
Вп.7 с.105, вп.6 с.105 скласти діалог |
|||||||||
52 |
|
|
Лист про погодні умови. Урок розвитку навичок письма |
Вміти дати відповідь на лист, дотримуючись структури написання листа |
Dear Brian! Thanks for your letter. Write me soon. |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в питальних реченнях |
Present Simple розповідні речення |
Вп.4, 5 с.107 |
Запитання вчителя і репліки однокласників |
Вп.9 с.63 РЗ |
Вп.1, 3 с.106 |
Вп.6 с.107 |
|||||||||
53 |
|
|
Яка погода буде завтра |
Вміти надати пораду стосовно одягу за будь-якої погоди |
You should wear a hat! I think so, too. I don’t think so. |
Beach, weather forecast, to join, spoil, |
Інтонація в діалогах |
Модальні дієслова. Should, future indefinite |
Вп.2 с.108 |
Вп.2 с.108 |
РЗ вп.10,11 с.64. |
Вп.1 с.107, вп.4,5 с.109 |
Вп.6 с.110 |
|||||||||
54 |
|
|
Діяльність за будь-якої погоди. |
Запросити друга щось робити за будь-якої погоди |
Let’s go for a walk, |
I don’t mind, they say it might be, snow melts, |
Інтонація в запитальна реченнях |
Future Ind. запитальні речення Will/ going to |
Вп.1 с.110 |
Вп.1 с.110, репліки однокласників |
Вп.3,4 с.112 |
вп.1,2 с.110-111 |
Вп.6 с.113, вп.5 с.112 скласти 1 діа |
|||||||||
55 |
|
|
Гроза та веселка. Урок розвитку навичок аудіювання елка. |
Вміти обговорити прочитану інформацію, розпитати друга про погоду в його місці проживання |
What is lightning? It’s a bright flash of electricity. What is the weather like in winter in your village? |
Rainbow, rays, sunlight, raindrops, to pass, lightning, flash, thunderstorm, background, to strike, fire |
Інтонація в діалогах |
Present simple розповідні речення, порядок слів у запитанні |
Вп.3,4 с.114 |
Вп.1 с.113 |
Вп.14,15 с.66 РЗ |
Вп.2,5 с.114-115 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
|
Вп.6 с.115 |
|||||||
56 |
|
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Розповідати про улюблений тип погоди, вживаючи різні видо-часові форми |
My favourite season of the year is …the weather is usually… |
Активізація вивченої лексики? Early, |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Past simple, should, Word order |
Вп.3,5 с.116-117 |
Вп.1,2 с.115 |
Вп.4 с.116 |
Вп.1 с.115, вп.6 с.117 |
Вп.7 с.117 |
|||||||||
57 |
|
|
Крнтрольна робота за темою:Природа і погода. |
Вміти розпитати та відповісти про погоду, пори року |
Вп.1 с.118 |
Argument, blow, take off, deep breath, to button, |
Інтонація в питаннях |
Різні видо-часові форми |
Вп.3,4 с118-119 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.6,7 с.120 |
Вп.1 с.118 |
Вп.8 с.120 , виготовити постер «Моя улюблена пора року» |
|||||||||
58 |
|
|
Тема:Велика Британія.Україна. Велика Британія |
Описувати малюнки, розповідати про місце проживання |
Mary is form London. |
England, Wales, Scotland, Northern Ireland, London, is situated, island, call, country, capital, official language |
Вимова географічних назв |
Present Simple |
Вп.3 с.123 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
РЗ вп.1,2 с.69 |
Вп.4 с.124 |
Переказувати текст про Великобританію |
|||||||||
59 |
|
|
Велика Британія |
Вміти переказувати прочитане за опорними словами, розповідати про свого друга за зразком |
Me friend’s name is… He has travelled around the UK recently. He’s been to… he’s visited… |
Meet new friends, enjoy nature, visit museums and art galleries, take photos, buy souvenirs |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Ступені порівняння прикметників, Present Perfect |
Вп.8 с.125 |
Розповіді однокласників |
Вп.6 с.124 скласти і записати 2 речення |
Вп.5 с.126, переказ тексту, вп.7 с.124 |
РЗ вп.3,4 с.69-70 |
|||||||||
60 |
|
|
Подорож Великобританією |
Вміти розповідати, як можна провести вільний час в національних парках |
You can go camping in the mountains in summer |
Guided tour, to celebrate, St.Patrick’s Day, lochs, believe, |
Вимова нових слів |
Present Simple запитальні речення |
Вп.1 с.126, |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
РЗ вп.8 с.71 |
Вп.1 с.126 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
|
Переказ тексту про національні парки |
|||||||
61 |
|
|
Національні парки Британії |
Вміти підтримати та вести розмову про проведення вільного часу |
What activity would you like to do in a national park? I’d love to have a picnic |
Mountain, valleys, culture, chalk rock, grassland, plants, coastline, beaches, cliffs |
вимова нових слів |
Артикль the географічними назвами |
Правило с.128 вп.4 с.127 |
Розповіді однокласників |
Вп.5 с.128 |
Вп.6 с.128, переказ тексту |
Вп.7 с.128, вп.7 с.71 РЗ |
|||||||||
62 |
|
|
Україна – наша Батьківщина. |
Вміти запитати та відповіти про місце свого народження |
When and where were you born? What is your native language? |
Independent, state, nature, hard-working, generous, rich soils, steppes, city, traditions, honour |
Диференціація слів where /were |
Розповідні речення present Simple, ступені порівняння прикметників |
вп.2,3 с.129 |
Вп.2 с.129. |
РЗ вп.10 с.72 |
вп.1, 3 с.129 |
Переказ тексту вп.2 с.129 вп.9 с.72 РЗ |
|||||||||
63 |
|
|
Україна – наша Батьківщина |
Переказувати текст за опорними словами, обговорити, які місця хотів би відвідати |
I’d like to visit, let’s go sightseeing, What about visiting…? What a good idea! |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Розповідні та питальні речення |
Вп.4 с.130 |
Розповіді однокласників |
РЗ вп.11 с.73 |
Вп.4,5 с.130 |
Вп.6 с.130 |
|||||||||
64 |
|
|
Національні символи України |
Описувати малюнки, переказувати прочитане |
The National symbols of Ukraine are the National Flag, The Trident, the Ukrainian anthem |
Flag, coat of arms, anthem excursion, to mean, to stand for, clear sky, golden, wheat, field, peaceful, crosses, patron, citizens, respect |
Вимова нових слів |
Present Simple |
Вп.2 с.131 |
Вп.2 с.131 |
РЗ вп.12 с.73 |
Вп.1 с.131, вп.3 с.132 |
Переказувати вп.2 с.131 |
|||||||||
65 |
|
|
Державні символи України |
Вміти описати прапор країни |
Mr.Brown is from Great Britain. The British Flag is blue, white and red. |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в розповідних реченнях |
Порядок слів у запитанні |
Вп.4 с.132 |
Розповіді однокласників |
РЗ вп.13 с.73 |
Переказ тексту, , |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Вп.6 с.132 |
|||||||
66 |
|
|
Україна – європейська країна |
Розповідати та запитувати про Україну |
Where is Ukraine situated? What are the most rivers in Ukraine? etc. |
To wash, south, lake, southeast, peak, west, |
Вимова географічних назв |
Розповідні речення |
Вп.2 с.133 |
Вп.1,2 с.133 |
РЗ вп.14 с.73 |
Вп.3 с.134 |
Переказувати вп.2 с.133 |
|||||||||
67 |
|
|
Україна – європейська держава |
Розповідати про місця відпочинку в Україні |
What about travelling to the Black Sea in summer? |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми |
Вп.4 с.134 |
Розповіді однокласників |
РЗ вп.15 с.73 |
Вп. 5,6 с.134 |
Вп.7 с.134 |
|||||||||
68 |
|
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти запитувати та давати короткі відповіді, вживаючи правильний граматичний час |
Have you ever camped in the mountains? Yes, I have, No I haven’t |
Arrive, to camp, wild, |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Past Simple, Present Perfect, Present Simple, Present Continuous |
Вп.1 с.135 |
реплік и однокласників в діалогах |
Вп.3 с.135 |
Вп.2 с.135 вп.4 с.136 |
Вп.6 с.136, вп.5 підготувати діалог |
|||||||||
69 |
|
|
Контрольна робота за емою:Велика Британія.Україна. |
Вміти запитати та відповісти про Україну |
Are there mountains in Ukraine? What is the highest peak of the Carpathian Mountains? |
Woke view, sounds, go hiking, different, up, path, reach, nothing, move, stretch, puddle, v |
вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.137 |
Вп.2 с.137 |
Вп.4 с.138 |
Вп.3,5 с.138 |
Підготувати проект-брошуру за зразком с.139 |
|||||||||
70 |
|
|
Тема:Моє рідне село Місце, де я живу. |
Сказати, що є та чого нема у своєму селі (місті). Спитати, де живе друг |
There is a supermarket in my village. There is not a market place there |
A post church, a square, , a bus stop, a café, a railway station, a cathedral, a fountain, a monument, a travel agency
|
Вимова нових слів |
There is/ there are |
Правило с.141 вп.4 с.141 |
Запитання вчителя та репліки однокласників |
Вп.5 с.141, вп.1 с.77 РЗ |
Вп.1,2,3 с.140-141 |
Вп.7 с.142, вп.6 с.142 |
|||||||||
71 |
|
|
Міста України |
Вміти відрекомендувати себе та розповісти про місце свого проживання, вміти описати малюнки |
I can see a castle in picture 2 |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми |
Вп.2,3 с.143 |
Вп.3 c.143 |
Вп.5 с.144 вп.5,6 с.79 РЗ |
Вп.6 с.144 Вп.1 с.142 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Вп.4 с.143 вп.7 с.144 |
|||||||
72 |
|
|
Міські площі. Місця для відпочинку. |
Описувати фото, розповідати за зразком про місця відпочинку |
Why do people go to the cinema? To watch films and cartoons… |
Outdoor, vendors, pedestrians, market stalls, column, buildings |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форм |
Вп.3,4 с.146 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
РЗ вп.7 с.80 |
Вп.1б с.145 |
Вп. 5.с.147 вп.8 с.80 РЗ |
|||||||||
73 |
|
|
Мій обласний центр |
Вміти розповісти та розпитати про свій обласний центр |
Is your regional centre large/ old? What means of transport are there in this town? |
Attractions, freedom, unique, underground, skyscraper, five-star, major events |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.3,4 с.148 |
Вп.2 с.148 |
РЗ вп.10 с.81 (по варіантах) |
Вп.1 с.147 Вп.5 с.149 |
Вп.6 с.149 вп.11 с.82 РЗ |
|||||||||
74 |
|
|
Парки в Україні. |
Вміти описувати малюнки та ставити запитання про них. |
What do you see in the picture/ I see parks there. Do you see people in the park? Yes, I do. What do you like to do in the park? I like to sit on the bench and read a book |
Large, area, grass, even, all, fresh, turn green, entertainment, carpet of leaves, covered with, skating rink, connect, explore, discover, couch, TV screens |
Вимова нових слів |
Present Simple розповідні та запитальні речення |
Вп.2,3 с.150 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5 с.151 |
Вп.1 с.149 , вп.4 с.151 |
Вп.7 с.152 вп.13 с.83 РЗ |
|||||||||
75 |
|
|
Парк кованих фігур |
Вміти розповісти та розпитати про визначні пам’ятки свого села/ міста |
What landmarks is your region famous for? What places of Ukraine would you like to visit? |
Landmarks, forged figures, blacksmith, unique, sculpture, stand out, devoted, handcrafted iron, similar, participate, bunch of roses, exhibits, craftsmen, |
Вимова нових слів |
Present Simple розповідні та запитальні речення, have to/ has to |
Вп.2 с.152, вп.3 с.153 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
РЗ вп.14 с.84, |
Вп.1 с.152 вп.3,4 с.153 |
Вп.5 с.153 записати запитання до діалогу, вивчити його |
|||||||||
76 |
|
|
Місто і село. |
Вміти виправляти невірну інформацію, активно вживаючи мовленнєві зразки. |
False. Vorokhta is situated in the mountains. |
Nine-storied, private, orchard, neither…nor, natural, architectural, sights, lilac grove, dumplings |
Вимова нових слів |
Розповідні речення в Present Simple |
Вп.1,2 с.155, вп.5 с.156 |
Вп.1 с.154 |
Вп.6 с.156 |
Вп.5 с.153 вп.2 с.155 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Вп.18 с.86 РЗ |
|||||||
77 |
|
|
Візит до музею |
Вміти розповідати, що можна побачити в музеї, обговорити місця для відвідування. |
I can see the exposition of artworks in the museum. Why don’t we go to the …? Where shall we go? |
Artwork, exhibits, watercolors, ceramics, plaster copy, abroad, important, artist, appear, grow, World War, department, expand, |
Вимова нових слів |
Розповідні та запитальні речення в Present Simple |
Вп.2,3 с.156, 157 |
Вп.3 с.157 |
Вп.19 с.87 РЗ |
Вп.3,4 с.157 |
Вп.6 с.158 |
|||||||||
78 |
|
|
Урок розвитку навичок читання. Міська бабуся та сільська бабуся.
|
Розповідати про музеї в своєму місці проживання. |
What are you going to do now? I’m going to the museum of… Is there the Museum of Folk arts in your city? Yes, there is. |
Multi-storied, bay, difficult, |
Вимова нових слів |
Порядок слів у реченнях |
Вп.1,2 с.158-159 |
Вп.1 с.158 |
Вп.3 с.159 |
Вп.5 с.160 |
Вп.6 с.160. |
|||||||||
79 |
|
|
Контрольна роота за темою:Моє рідне село
|
Вміти обговорювати переваги та недоліки проживання в селі (в місті) |
The streets are wide in the city. The streets are narrow in the village. |
Yard, roads, noisy, neighbourhood, balcony, fireworks, stadium, gate, quiet, patio, berries, mushrooms, feed, during, both67 |
Вимова нових слів |
Особові та присвійні займенники |
Вп.2 с.161 вп.3,4 с.16 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5,6 с.162-163 |
Вп.1 с.160 |
Вп.7 с.163, підготувати постер «Містами і селами Укр.» |
|||||||||
80 |
|
|
Свята і традиції. Запрошення на свято |
Розповідати про різні свята? Розповідати про улюблені свята |
People celebrate New Year’s Day in Ukraine, Great Britain and the USA (вп.1 с.166) What is your favourite holiday? It’s New Year. When do you celebrate it? |
Symbols, celebrate, decorate, send postcards, relatives, buy presents |
Вимова нових слів |
Порядкові та кількісні числівники |
Вп.3 с.167 |
Вп.3с.167,вп.4 с.167 |
Вп.1 с.90 РЗ |
Вп.1,2,3 с.166-167 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
С.209 правило, вп.4 с.91 РЗ |
|||||||
81 |
|
|
Свята і традиції |
Розповідати та розпитуватипро святкування різних свят. |
When is your birthday? It’s on the fourth of November. What do you do at New Year? We decorate a Christmas Tree. |
Активізація лексики |
Інтонація в запитальна реченнях. |
Порядкові числівники |
Вп.3. с.90 РЗ |
Запитання вчителя та репліки однокласників |
Вп.2 с.90 РЗ |
Вп.5 а,б с.168, вп.7 с.168 |
Вп.8 с.168 |
|||||||||
82 |
|
|
Різдвяні свята |
Розповідати про приготування до свят, обговорювати отриману інформацію. |
We usually do the cleaning before every holiday. We also do the shopping. |
Dusting, eve, exchange, share, crackers, packages, noise, hang, chimney, |
Вимова нових слів |
Вживання дієслів make/ do |
Вп.2 с.169 |
Вп.1 с.169 |
Вп.6 с.92 РЗ |
Вп.1.с.169 вп.3 с.170 |
Переказувати вп.2 с.169 |
|||||||||
83 |
|
|
Різдвяні традиції. |
Вміти розпитати та розповісти про святкування Різдва. |
What do you usually do at Christmas? We usually go caroling on the Eve |
Активізація вивченої лексики. |
Інтонація в діалогах. |
Прийменники часу in, on, at |
Вп.4 с.170, вп.5 с.171 |
Запитання вчителя, репліки однокласників в діалозі. |
Вп.7 с.171 |
Вп.6 с.171 |
Вп.8 с.171 |
|||||||||
84 |
|
|
Свята в Британії. Хеллоуін |
Вміти ділитися отриманою інформацією |
За зразком вп.1 ч.1 с.172 |
Masks, lantern, pumpkin, candle, inside, knock, trick or treat, tasty things |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.1 ч.1 с.172 |
Репліки однокласників в обговоренні |
РЗ вп.8 (реч 1-4) |
Вп.2 с.173 |
Переказ текст про Хеловін |
|||||||||
85 |
|
|
Свята в Британії. Травневий день. |
Вміти розпитати, як добратися до місця, описувати, чим можна займатися на свята. |
How can I get to your house/ Take bus 32 Where is the bus stop? |
Maypole tree, ribbons, hold, put, queen, crown |
Вимова нових слів |
Present Simple/ Past Simple |
Вп.1 ч.2 с.172 |
Розповіді однокласників, запитання вчителя |
Вп.9 с.93 РЗ |
Вп.4,5 с.173 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Вп.6 с.174 |
|||||||
86 |
|
|
Свята. День св.Валентина. |
Розповідати, що люди роблять на різні свята |
In Great Britain people cook turkey for a holiday meal. Etc. |
Sing carols, prepare pudding, bring eggs, special clothes, somebody, love, send cards, have a message, know, secret, |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.175, вп.4 с.175 |
Вп.2 с.174 |
Вп.10 с.94 РЗ |
Вп.1 с.174 |
Переказ тексту вп.2 с.175 |
|||||||||
87 |
|
|
День Валентина. |
Вміти розпитати про вечірку, запросити на неї |
За зразком вп.5 с.175 |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми |
Вп.6 с.176, вп.11 с.176 РЗ |
Розповіді однокласників про свято, вп.2 с.175 |
Вп.11 с.95 РЗ |
Вп.6 с.176 |
Вп.8 с.176, вп.7 с.176 виготов.валентинку |
|||||||||
88 |
|
|
Свята в Україні. |
Розповідати про різдвяні та інші традиції святкування в Україні |
За зразком вп. 5.с.178 |
Holidays, beloved, among, supper, wheat, raisins, honey, nuts, poppy seeds, |
Вимова нових слів |
Past Simple |
Вп. 2,3 с.177 |
Вп.2 с.177 |
Вп.12 с.96 РЗ |
Вп.1,4,5 с.177-178 |
Вп.6 с.178 |
|||||||||
89 |
|
|
Великдень. Розвиток граматичних навичок. |
Розповідати при свято, яке святкували цього року |
За зразком вп.4 с.180 |
Easter, baskets, to set, sweets, empty, deliver, neighbours |
Вимова нових слів |
Прийменники, порядок слів у запитальних реченнях.
|
Вп.1 с.179, вп.5 с.180 |
Розповіді однокласників |
Вп.2 с.179 |
Вп.4 с.180 |
Вп.13 с.96 РЗ |
|||||||||
90 |
|
|
Контрольна робота за темою:Свята і традиції |
Вміти розпитати та розповісти про шкільні святкування |
Have you got any school traditions? What do you usually decorate your classroom with? What is your favourite holiday celebration? |
Postal worker, bring/ brought, envelope, heart, smile, paw mark, bottom, hug, jar, walk up, |
Вп.5 с.182 |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.180 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
вп.6 с.182 РЗ |
Вп.1 с.180, вп.3 с.181 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Підготувати постер «Моє улюблене свято», вп.7 с.182 |
|||||||
91 |
|
|
Тема:Шкільне життя.Школа. Шкільні речі. |
Вміти розповісти та розпитати про речі, які використовуються в школі. |
I use a pen at the lessons. I don’t use the mobile phone at the lessons. Have you got a … Can I take your…? |
Eraser, a pair of scissors, carry, keep, a bottle of glue, a stapler, a diary, pencil sharpener, cut, stick, rub, |
Вимова нових слів |
Загальні та спеціальні запитання |
Правило с.185, вп.4 с.185 |
Вп.1 с.184 |
Вп.5 с.186 |
Вп.1,2,3 с.184 |
Вп.7 с.186, вп.1 с.98 РЗ |
|||||||||
92 |
|
|
Шкільні предмети. |
Вміти називати шкільні предмети, обговорити , які вони |
Which subject is boring? I think, Nature Study is. Is Maths easy? No, it’s difficult/ |
Maths, History, Nature study, Art, PE, easy, difficult, important, useful, boring, interesting |
вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.1 с.187, Вп.8 с.189 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.8 с.100 РЗ |
Вп.7 с.189 |
Написати за зразком вп.8 про себе |
|||||||||
93 |
|
|
Шкільні предмети. |
Вміти розпитати про предмети, які вивчаються та назвати види діяльності на уроках |
What things do you use at the Art lesson? What subjects do you have on Wednesdays? Etc. |
Активізація вивченої лексики, timetable, tomorrow, |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми дієслова |
Вп.2 с.187, вп.6 с.188 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.7 с.99 РЗ |
Вп.3,4,5 с.188 |
Переказувати вп.8 с.189 про себе |
|||||||||
94 |
|
|
Шкільні уподобання. |
Вміти розпитати та відповісти про улюблений урок, розповісти про види діяльності на уроках |
What is your favourite subject? Why do you like it? I like Maths because I like doing sums. |
Calculating, reciting poems, reading stories, drawing flowers, writing compositions |
Вимова нових слів |
Present Simple запитальніречення |
Вп.3 с.190 |
Запитання вчителя та репліки однокласників |
Вп.3 с.190 |
Вп.1,2 с.190 |
Вивчити діалог вп2 с.190 вп.10 с.100 РЗ |
|||||||||
95 |
|
|
Розпорядок шкільного дня |
Розповідати про свої успіхи на різних уроках |
I am good at writing letters, I can draw and paint very well |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Past Simple |
Вп.9 с.100 РЗ |
Розмова однокласників, запитання вчителя |
Вп.5 с.191 |
Вп.4 с.191 вп.6 с.192 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Вп.7 с.192 |
|||||||
96 |
|
|
Розклад уроків. |
Розповідати про вчителів, які викладають предмети та розклад уроків |
Havrylik Teatyana Andryivna teaches us English. The first lesson starts at half past eight. |
Break, активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Присвійні займенник и |
Вп 1 с.193 |
Вп.1 с.193 |
Вп.11 с.102 РЗ |
Вп.2,3,4 с.193 |
Написати свій розклад уроків |
|||||||||
97 |
|
|
Інтерв’ю про звичайний шкільний день. |
Вміти отримати потрібну інформацію . |
When do you get up? How many lessons do you have? What is your favourite day?. |
Change classrooms, prepare things, relax, school canteen, walk in the corridors, have a rest, |
Інтонація в діалогах, Вимова нових слів |
Past Simple, запитальні слова |
Вп.5 с.193 |
Вп.5 с.193 |
Вп.12,13 с.102 РЗ |
Вп.6 с.194 |
Вп.7 с.195. вивч.діалог вп.6 с.194 |
|||||||||
98 |
|
|
Улюблені предмети. |
Розпитати про шкільні предмети та навчання, розповісти про уроки своїх друзів |
What school do you study at? What form are you in? What subjects do you study?
|
I’d like, engineer, build, bridge, kits, everywhere |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.195 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.6 с.197, вп.15 с.103 РЗ |
Вп.1 с.195 вп.4 с.196 |
Вп.5 с.197, розповідати про свій улюблений предмет |
|||||||||
99 |
|
|
Уроки англійської мови |
Висловлювати свою думку (уподобання чи невподобання) про уроки англійської мови
|
English is interesting, because we read about… English is difficult because there is a lot of writing. |
Активізація лексики у вп.1 с.198 вп.5 с.199 |
Вимова нових слів |
Past Simple to be |
Вп.3 с.198 |
Вп.1 с.198, розповіді однокласників, вп.2 с.198 |
Вп.18 с.105 РЗ |
Вп.1 с.198 вп.5 с.199 |
Вп.8 с.200 вп.6 с.199 вивчити діалог |
|||||||||
100 |
|
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Розповідати про хороший або поганий день у школі, адекватно вживати різні видо-часові форми дієслова |
It was Monday, the first of September/ I met a new friend…etc |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Займенники, заперечна форма дієслів |
Вп.4 с.201 |
Вп.4 с.201 |
Вп.1 с.200 вп.20 с.105 РЗ |
Вп.5 с.201 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
— розвивати здатність представляти культуру рідної країни; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
Вп.6 с.210 |
|||||||
101 |
|
|
Контрольна робота за емою:Шкільне життя |
Вміти описувати малюнки |
Is this a room or a classroom? Are the children having a lesson? |
Furry, point, turn around, shake one’s head, want, shy, |
Вимова нових слів |
Past Simple розповідні та заперечні речення |
Вп.2 с.202 (у групах)? |
Запитання вчителя та репліки однокласників |
Вп.4 с.203 вп.21 с.105 РЗ
|
Вп.1 с.202 вп.5,6 с.203 усно |
Підготувати творчу роботу «Моя ідеальна школа» |
|||||||||
102 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до конторко письма |
|||||||||
103 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до конторко мовлення |
|||||||||
104 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичні правила |
|||||||||
105 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати слова у словнику |