Професія Trouble-shooter - людина, що вирішує проблеми.

10.11.2015 22:47

Професія Trouble-shooter - людина, що вирішує проблеми.

22 Липня 2015, 11:40 , Переглядів: 574
FacebookTwitterВКонтактеLivejournal
Професія Trouble-shooter - людина, що вирішує проблеми.Професія Trouble-shooter - людина, що вирішує проблеми

А чи знаєте ви, що є така професія - trouble-shooter. Суть їх роботи полягає в тому, що вони літають по всьому світу і вирішують проблеми людей. Будь-які проблеми, будь-яких людей. Зазвичай - великих корпорацій, рідше приватних осіб.

Всього людей цієї професії не більше 100 чоловік в світі. Гонорари деяких доходять до $ 100 000 на годину, розклад - розплановано на місяці вперед.

У трабл-шутерів головне - ділова репутація. Замовники буквально передають їх з рук в руки, приховуючи від своїх конкурентів. Реклама у них тільки одна - стовідсотковий результат.Помилка виключена.

Для того, щоб зрозуміти суть їхньої роботи краще, приведу пару прикладів роботи трабл-шутерів.

Були в Америці дві великі фірми, які видавали щомісячні довідники "жовті сторінки" На ринку їм було тісно, ​​в хід йшов чорний піар, демпінг, переманювання один у одного працівників.

Нічого не допомагало, йшли ніздря в ніздрю. Зазвичай всі офісні працівники купували одразу два довідника по долару, не особливо вдумуючись який краще, який гірше. До речі в обох довідниках була однакова інформація. Так ось одна з цих фірм запросила trouble-shooter.

Він вник у ситуацію, подумав і сказав: "На Наступний місяць випустіть довідник меншого формату, а щоб інформації було стільки ж, він повинен бути маленький, але товстенький."
Отримав свій гонорар і поїхав, а конкуруюча фірма збанкрутувала через два місяці ...
-І В чому прикол?

А справа в тому, що коли довідники були одного формату, то вони тусувалися на офісних столах як карти, але коли один довідник великий і плоский, а другий маленький, але товстенький, то Ви в будь-якому випадку маленький покладіть поверх великого... І в кінці місяця зрозумієте, що користувалися тільки верхнім, а великий жодного разу за місяць так і не відкрили. Так навіщо вам витрачати на нього долар, якщо і в маленькому все є?

Другий приклад.

У головному офісі фірми Найк, 1000 осіб посворачівалі собі голови, над нерозв'язним завданням.

Запрошують trouble-shooter, описують проблему:
Ми почали виробляти кросівки в деяких найбідніших країнах Африки. Заздалегідь все порахували, побудували фабрики, навчили персонал, собівартість повинна бути низькою, але тут зіткнулися з несподіваною проблемою: місцеві працівники наших фабрик, немилосердно крадуть готову продукцію. Цілі села від малого до великого ходять в кросівках за ціною порівнянної з їх річним доходом ...

Ми пробували наймати більше охорони з місцевих, але було тільки гірше - охоронці та їхні сім'ї теж люблять кросівки...

Якщо завести сек'юріті зі Штатів, то собівартість взагалі зашкалит.

Trouble-shooter: - А чого ви від мене хочете?
Найк: - Придумайте, як зробити так, щоб крадіжки знизилися до нуля, не витрачаючи при цьому грошей на охорону фабрик.

Trouble-shooter, звичайно ж нічого не розумів в технології виробництва взуття, але на відміну від 1000 топ менеджерів, які розуміли, умів дивитися на будь-яку проблему з абсолютно іншого кута.Він трохи посидів один в прохолодній темній кімнаті і видав відповідь:

- Вам потрібно в різних країнах випускати окремо ліві і праві кросівки.

Джерело: https://econet.ru